16 februari 2017 | CRN
Om klanten ervan te overtuigen dat ze kwalitatief hoogwaardige producten krijgen, mag de lage prijs alleen niet als verkoopargument dienen.
De CRN wijdt een rapport van meerdere pagina's aan het onderwerp "Gebruikte IT" in zijn uitgave 07/2017. Ook werd gevraagd naar de mening van salesmanager Marco Kuhn van bb-net, die door de redactie werd gevraagd voor een gesprek. Het artikel gaat onder meer in op de bedenkingen over herverwerkte hardware, en dat deze de afgelopen jaren verder zijn afgenomen.
Ondanks de toegenomen acceptatie is er nog steeds een grote behoefte aan advies nodig om klanten te verlossen van wijdverbreide angsten zoals vervuiling of prestatietekorten van de verwerkte hardware. Maatregelen om dergelijke vooroordelen succesvol tegen te gaan zijn de minimaal 12 maanden garantie en de omruilservice binnen 72 uur voor alle tecXL toestellen die wij standaard aanbieden.
Door middel van professionele processen wordt vanuit oude systemen een goedkoop en tegelijkertijd hoogwaardig alternatief voor nieuwe apparaten gecreëerd. De markt breidt zich nu uit met meer apparaatcategorieën. "Het aanbod van artikelen neemt gestaag toe", bevestigt Marco Kuhn in het rapport. Het besparingspotentieel betekent dat speciaalzaken zeer goede kansen hebben om de komende jaren verder te groeien.
PERSBERICHT DOWNLOADEN
Datei | Actie |
---|---|
gebruikt-het-als-hoge-marge-alternatief.112791-6.html | Downloaden |
Gebruikte_Hardware_Report_CRN_201702.pdf | Downloaden |