Extensie van aangesloten programma

tecXL_service_2015
 Uitgebreid tecXL-partnerprogramma
08 oktober 2015 | Schweinfurt
Het bedrijf bb-net media GmbH uit Schweinfurt breidt het tecXL-partnerprogramma uit en breidt de samenwerking met haar partners op het gebied van marketing en service verder uit. Het samenwerkingsaanbod is primair gericht op de stationaire vakhandel.

Met het in 2011 geïntroduceerde eigen merk “tecXL - Technik wie neu” en het tecXL partnerprogramma biedt bb-net media GmbH haar B2B-klanten een uitgebreid en stabiel assortiment verwerkte hardware. Bovenal wordt waarde gehecht aan kwaliteit en worden alleen zakelijke apparaten van de fabrikanten Dell, Fujitsu, HP, Lenovo en Apple gerenoveerd. De partners waarderen dit; er zijn nu meer dan 400 partners genoteerd in heel Duitsland - en de trend neemt toe.

Aan het begin van het partnerprogramma introduceerde bb-net een interactieve partnerlijst op de website www.tecxl.de, ontwikkelde marketingcampagnes en gebruikte POS-materialen om de verkoop van uw producten met een hoge marge te promoten. Met de uitbreiding van het partnerprogramma met "tecXL Service" is het bedrijf nu de enige Duitse refurbisher die een centraal ontworpen serviceprogramma aanbiedt en precies op tijd voor de start van Windows 10 een nieuwe marketingcampagne ontwikkelde.

Onder het motto “tecXL is voor iedereen” lanceert bb-net een nieuwe reclamecampagne voor uw verwerkte systemen. De campagnebenadering weerspiegelt de tijdgeest en zet de succesvolle weg voort die het bedrijf is ingeslagen met "tecXL - technology like new". Dealers, partners en klanten moeten zich net zo veilig voelen bij de opgeknapte apparaten als bij nieuwe goederen. "De nieuwe campagne heeft tot doel het merk tecXL en onze belofte" Technologie als nieuw "tastbaar te maken voor alle doelgroepen", legt Michael Bleicher, eigenaar en algemeen directeur van bb-net media GmbH, uit. "We praten niet meer zo veel over wat tecXL is, maar voor wie het is."

De focus van de nieuwe reclamemaatregelen ligt in de eerste plaats op de verkoopbevorderende winkelinrichting van speciaalzaken en de centraal ontwikkelde serviceaanbiedingen die elke partner rechtstreeks naar zijn klanten kan uitvoeren. Naast het verkopen van de refurbished tecXL-systemen, stelt dit retailers in staat om eenvoudig aan de slag te gaan met aanvullende diensten op het apparaat van de klant.

PERSBERICHT DOWNLOADEN


DateiActie
Persbericht, uitbreiding partnerprogramma (pdf)openen 
Persbericht, uitbreiding partnerprogramma (Word)openen 
BJW_7472.jpgopenen 

PERSBERICHTEN


DateiActie
Case Study, ESET, IT-Freshmaker upgradet computers met beveiliging (LINK)openen 
Case Study, ESET, IT-Freshmaker upgradet computers veilig (pdf)openen 
Casestudy's, ESET (LINK)openen 
Scroll naar boven