Wij vernieuwen IT.
Verfris je baan.
Welkom bij het TOP-bedrijf in hergebruik van gebruikte ICT.
Geel is het plezier in ons bedrijf en blauw staat voor betrouwbaarheid en professionaliteit. Zoals bekend wordt dit groen, de visie van bb-net - goed doen voor het milieu. Wil je erbij zijn en deel uitmaken van iets groots? Hier vind je alle actuele vacatures. Als u niet de juiste functie voor u vindt, zien we uw open sollicitatie op elk moment graag tegemoet.
Duurzaam met passie.
De bedrijfswaarden zijn een belangrijk onderdeel van onze gezonde bedrijfscultuur.
Het zijn echter niet alleen woorden die we op een motiverende poster kunnen afdrukken en dat is alles. De waarden zijn samen met het hele team ontwikkeld en zijn niet definitief. Net als ons bedrijf en onze producten stellen we ze herhaaldelijk op de proef en veranderen we ze indien nodig. Door op de betreffende waarde te klikken, kunt u precies zien wat we daarmee bedoelen.
We zijn…
hartelijk
Alles wat ons menselijk maakt is welkom. Een betekenisvolle samenwerking, gekenmerkt door vriendelijkheid, een glimlach, collegialiteit en behulpzaamheid vinden wij belangrijk. We zijn eerlijk en authentiek tegen elkaar, zowel in het team als met klanten en partners, en we pakken zorgen en problemen openlijk aan. We nemen graag tijd voor gezelligheid tussendoor, vieren samen successen en zien tegenslagen als een kans om beter te worden.
dankbaar
We tonen een hoge mate van waardering aan iedereen die ons ontmoet. Hiërarchisch egoïsme draagt niet bij aan een goede samenwerking. We behandelen collega's eerlijk en eerlijk, prijzen, zeggen op het juiste moment dank en hebben altijd een luisterend oor voor elkaar. Iedereen in het team is belangrijk.
verliefd op het milieu
Duurzaamheid is voor ons geen trending topic, maar diep verankerd in het DNA van het bedrijf en onze dagelijkse motivatie. De verwerking van IT-apparaten, hulpbronnenbesparende maatregelen en milieudoelstellingen die elk jaar worden vastgesteld, leveren een actieve en meetbare bijdrage aan de bescherming van het klimaat.
Klant centraal
De tevredenheid van onze klanten staat altijd centraal in ons handelen. We verbeteren voortdurend en passen ons aan aan de behoeften van de markt door klantgerichte beslissingen te nemen, deze snel en eenvoudig uit te voeren en duidelijk te communiceren.
Uitdagend
We willen continu succesvol zijn, onze doelen bereiken en voldoen aan onze eigen verwachtingen en die van ons. Daarom gebruiken alle medewerkers hun volle energie om de beste kwaliteit van producten en diensten te garanderen met hoge normen voor hun activiteiten.
Verschillend
Niemand is hetzelfde en we zijn allemaal uniek. Elke medewerker brengt sterke punten, ideeën en perspectieven in om nieuwe kansen te ontdekken en tegelijkertijd routine en subjectiviteit te vermijden. We bevorderen een cultuur van verschillende individuen die samenkomen, zodat we van elkaar kunnen leren en samen het succesverhaal kunnen schrijven.
vooruitziend
We handelen niet alleen ecologisch, maar ook economisch en sociaal duurzaam en gaan om met de kansen en risico's van morgen. De successen van het heden moedigen ons aan om toekomstgericht te investeren. Wij zorgen voor de zekerheid van een innovatief bedrijf dat de problemen van deze tijd onderkent en zo een meerwaarde creëert voor de samenleving.
Aansprakelijk
Verantwoordelijkheid nemen is vanzelfsprekend in wat we doen. We motiveren om mee te doen, ontlasten de verantwoordelijken en bevorderen het WIJ en persoonlijke ontwikkeling. We letten op ons welzijn en nemen regels en voorschriften serieus omdat ze ons helpen beschermen.
hongerig naar kennis
Bij ons kunt u uw volledige potentieel benutten. In een veranderende wereld, met bijna onbeperkte mogelijkheden en de technologie voortdurend opnieuw uitvinden, creëert het bedrijf het kader voor verdere opleiding en om mee te groeien met de vereisten. We verzamelen en categoriseren onze kennis en doen actief aan kennisoverdracht.
Kijk er naar:
We zijn geen flits in de pan. Al meer dan 25 jaar geven we elke dag ons best, om elk gebruikt IT-apparaat meer dan 100.000 keer per jaar een nieuw leven te geven. Maar kijk zelf maar. Je nieuwe pad en je carrière met betekenis en een toekomst bij bb-net.
Werktijd is levenslang - om dit zo aangenaam mogelijk te maken, bieden wij veel aan.
Individueel inspelen op de behoeften van collega's is geen hindernis, maar een geleefde realiteit. Hybride en flexibele werktijdmodellen op kantoor bieden de mogelijkheid om te werken in de gezellige en moderne kamers van bb-net of van thuis uit.
Collegiale werksfeer en #likeperDU
State-of-the-art IT-apparatuur en airconditioning
Onze werktijden zijn net zo flexibel als jij
Hybride werken volgens uw noden
We hebben plezier in ons werk en moedigen elkaar elke dag aan.
Elke dag ontwikkelen we ons verder samen met leuke collega's, talenten en klanten. Onze samenwerking is partnerschap in alle opzichten en op ooghoogte. Om keer op keer productief te zijn, mogen creatieve time-outs en plezier niet ontbreken.
Succesvol op de markt sinds 1995
Meer dan 60 teamspelers
Jaarlijkse omzet circa € 20 miljoen
Sinds 2018 met 3.000 vierkante meter ruimte
Prestaties moeten gevierd worden en werkplezier is belangrijk voor iedereen.
Een goede deal, een succesvol afgerond project of een klein gedeeltelijk succes. Laat het dan bijvoorbeeld zien aan je team met onze dealbel. Anders vieren we het ook graag samen zoals op ons zomerfeest, het kerstfeest of gewoon na het werk met een koel drankje.
Individuele trainingsmaatregelen
Koffie, thee, water
en elke dag vers fruit
In de zomer bieden we
schaduwrijke plaatsen
We vieren festivals zoals ze komen, in de zomer en in de winter
Veiligheid en gezondheid op het werk vinden wij belangrijk, net als uw vergoeding achteraf.
Na de klus je hoofd leegmaken met je droom-e-bike - bij ons mogelijk met bedrijfsfietsleasing. Maar we werken ook samen om ervoor te zorgen dat uw werkplek wordt aangepast aan uw ergonomische behoeften. Daarnaast ondersteunen we je met gezondheidsprogramma's en denken we mee over de toekomst met een bedrijfspensioenregeling.
Lease je droomfiets bij partner "Deutsches Dienstrad".
Omdat u belangrijk voor ons bent
Individuele bedrijfspensioenregeling
Veilige banen
in elke sector
Werk slim en speel hard. Routinematige taken zijn bij ons niet standaard en we willen dat je zinvolle dingen doet.
Was je vandaag weer bijzonder efficiënt of heb je gewoon een pauze nodig om je batterijen op te laden? Wat dacht je van ouderwets gokken op onze speelautomaat in de personeelslounge of in een kleine battle op kantoor? Als u zich aangetrokken voelt tot de natuur, heeft u op slechts een steenworp afstand de mogelijkheid om uw voeten te strekken of uw hoofd leeg te maken.
28 dagen voor uw herstel
De Main-vallei met verbinding naar
de A70 en openbaar vervoer
Niet alleen stijlvol, ook kosteloos in productie en logistiek
Gunstige prijzen op onze producten
Samen kunnen we meer bereiken - en misschien iets sneller.
Met elkaar communiceren, leren van en met elkaar is belangrijk voor ons allemaal. We kunnen problemen oplossen of nieuwe ideeën ontwikkelen en nog productiever, effectiever en succesvoller worden.
Samen met passie
Slechts een paar meter direct de green in
Gratis parkeren bij het gebouw
We helpen je op weg
Een kijkje - wij op onze dagelijkse #missie.
We hebben momenteel deze vacatures voor je:
Teamleider Inkoop en Verkoop (m/v/d)
Fulltime met 40 uur per week op de locatie Schweinfurt.
Wil jij meehelpen de duurzaamheid van IT en de toekomst van onze omgeving vorm te geven? Word dan onderdeel van iets groots in ons team!
Je hoort dat te weten
We zijn buitengewoon, modern, persoonlijk. We zijn geen blits en doen al meer dan 25 jaar dagelijks ons best om elk gebruikt IT-toestel een nieuw leven te geven, meer dan 100.000 keer per jaar. Zo ontvangen klanten over de hele wereld technologie als nieuw, en dat tegen zeer aantrekkelijke prijzen. IT-remarketing is duurzaam en draagt actief bij aan de bescherming van het milieu - en omdat we het zo goed doen, zijn we een klimaatneutraal bedrijf en een van de minder dan 60 door Microsoft geautoriseerde Refurbishers wereldwijd.
Zo steun je ons team
- Verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van inkoop- en verkoopstrategieën
- Aansturing en ontwikkeling van een team van kopers en verkopers
- Onderhouden en uitbouwen van klant- en leveranciersrelaties
- Identificatie van leveranciers en producten die voldoen aan de behoeften van het bedrijf
- Onderhandelen over prijzen, contractvoorwaarden en levertijden met leveranciers
- Samenwerking met interne afdelingen zoals productmanagement, logistiek en financiën
- Monitoring en analyse van markttrends en concurrentieactiviteit
- Ontwikkeling en implementatie van maatregelen om de omzet te verhogen en de kosten te optimaliseren
- Opstellen van budgetten, forecasts en rapportages
Je neemt dat mee
Als Teamleider bist du Verantwoordelijk voor de strategische planning en het beheer van de Teams en het behalen van inkoop– en verkoopdoelstellingen van het bedrijf. Het doel is dat Team Motiveren en inspireren om het bedrijf te laten groeien en zorgen voor een optimale levering van goederen en diensten aan het bedrijf en om uitstekende klantenservice te bieden.
- Afgeronde commerciële opleiding of vergelijkbare opleiding
- Ervaring in inkoop/verkoop, bij voorkeur in de B2B-sector
- Uitstekende communicatieve en onderhandelingsvaardigheden
- Analytisch denken en oplossingsgerichtheid
- Doelgerichte manier van werken en zelfwerkzaamheid
- Goede kennis van de gangbare MS Office programma's
- Goede kennis van gesproken en geschreven Engels is een pré
Daar kunt u zich bij ons op verheugen
Werktijd is levenslang – Om dit voor u zo aangenaam mogelijk te maken, bieden wij u:
- Attractieven Gehalt
Geld is niet alles, maar het is wel een belangrijke factor bij het wisselen of starten van een nieuwe baan. Wij gaan uit van een prestatieafhankelijke verloning die past bij de locatie, waarin je zelf nog kunt groeien door bijvoorbeeld nieuwe projectklanten binnen te halen, extra verantwoordelijkheden en taken op je te nemen en jezelf daarmee onmisbaar te maken voor ons. Natuurlijk hebben we nog steeds maandelijkse brandstof- of winkelbonnen voor je klaarliggen. - Integratie van werk en privéleven
We bieden je niet alleen flexibele werktijden (flexwerktijdmodel), maar ook de vele mogelijkheden van thuiswerken. Naast je werkdagen op kantoor kun je ook flexibel werken vanuit andere locaties. Daarnaast krijg je bij ons 28 vakantiedagen per jaar voor je volledige ontspanning. - Collegiale en moderne sfeer
We spreken U en zo houden we het bij de hiërarchie - heel vlak, met korte besluitvormingsprocessen. In ons moderne pand zijn de voorwaarden ideaal voor een moderne digitale werkplek. Papierloos, voorzien van airconditioning en altijd met de nieuwste werkapparatuur zoals UltraWide-schermen, Lenovo-notebooks en iPhones. - Zeker gezond
Na het werk je hoofd leegmaken met je droom-e-bike - bij ons mogelijk met bedrijfsfietsleasing. Maar we werken ook samen om ervoor te zorgen dat uw werkplek wordt aangepast aan uw ergonomische behoeften. Daarnaast ondersteunen we je met gezondheidsprogramma's en denken we mee over de toekomst met een bedrijfspensioenregeling. - Nog veel meer EXTRA'S
want dat is niet alles! Om ervoor te zorgen dat u niet te veel hoeft te lezen, zijn hier nog een paar voordelen voor u: Medewerkerslounge met speelautomaat, koffie, thee, water en vers fruit, medewerkersterras - ideaal in de zomer, bedrijfsevenementen op elk moment van de dag jaar of een borrel na het werk, ideale ligging in het Maintal van Schweinfurt de A70 en openbaar vervoer, personeelskortingen voor producten voor persoonlijk gebruik en last but not least - uw individuele mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en aangepaste bijscholing.
Het kan zo doorgaan
We vinden het erg leuk om van je te lezen! U stuurt uw sollicitatie best via ons online formulier.
En als je vragen hebt, kun je Katja en Sonja van People & Culture mailen [e-mail beveiligd] of telefonisch op 09721-6469454.
Teamleider Klantenservice (m/v/d)
Fulltime met 40 uur per week op de locatie Schweinfurt.
Wil jij meehelpen de duurzaamheid van IT en de toekomst van onze omgeving vorm te geven? Word dan onderdeel van iets groots in ons team!
Je hoort dat te weten
We zijn buitengewoon, modern, persoonlijk. We zijn geen blits en doen al meer dan 25 jaar dagelijks ons best om elk gebruikt IT-toestel een nieuw leven te geven, meer dan 100.000 keer per jaar. Zo ontvangen klanten over de hele wereld technologie als nieuw, en dat tegen zeer aantrekkelijke prijzen. IT-remarketing is duurzaam en draagt actief bij aan de bescherming van het milieu - en omdat we het zo goed doen, zijn we een klimaatneutraal bedrijf en een van de minder dan 60 door Microsoft geautoriseerde Refurbishers wereldwijd.
Zo steun je ons team
- Je verzorgt zelfstandig de afhandeling van binnenkomende klachten, van foutanalyse en reparatie tot aan de retourzending.
- Coördinatie van het klantenserviceteam om ervoor te zorgen dat vragen van klanten snel en effectief worden afgehandeld
- Strategieën ontwikkelen en implementeren om de klantenservice te verbeteren, inclusief het monitoren van feedback van klanten en het analyseren van trends
- Bewaken van klantgegevens en statistieken om problemen of zwakheden in de dienstverlening te identificeren en maatregelen voor verbetering te ontwikkelen
- Leiding geven aan en assisteren bij het geven van training en opleiding aan het klantenserviceteam om ervoor te zorgen dat zij over de nodige vaardigheden en kennis beschikken om hun taken uit te voeren
- Opstellen van budgetten, forecasts en rapportages
Je neemt dat mee
Als Teamleider Klantenservice ben je verantwoordelijk voor het technisch beheer en de coördinatie van het klantenserviceteam om te zorgen voor eersteklas klantenservice en klanttevredenheid. Je bent het directe aanspreekpunt voor het senior management en zorgt ervoor dat de doelstellingen van het bedrijf op het gebied van klantenservice worden behaald.
- Afgeronde commerciële opleiding of vergelijkbare opleiding
- Ervaring in klantenservice of in een vergelijkbare functie, bij voorkeur op B2B-gebied
- Uitstekende communicatieve vaardigheden en een vriendelijke houding aan de telefoon of in schriftelijke communicatie
- Doelgerichte manier van werken en zelfwerkzaamheid
- Sterke analytische vaardigheden en goed begrip van cijfers
- Goede kennis van de gangbare MS Office programma's
Daar kunt u zich bij ons op verheugen
Werktijd is levenslang – Om dit voor u zo aangenaam mogelijk te maken, bieden wij u:
- Attractieven Gehalt
We beloven je een heel degelijk basissalaris zodat je zowel in goede als in slechte tijden goed kunt presteren. Natuurlijk hebben we nog steeds maandelijkse brandstof- of winkelbonnen voor je klaarliggen. - Flexibiliteit tussen werk en privéleven
We bieden je niet alleen flexibele werktijden (flexwerktijdmodel), maar ook de vele mogelijkheden van thuiswerken. Naast je werkdagen op kantoor kun je ook flexibel werken vanuit andere locaties. Daarnaast krijg je bij ons 28 vakantiedagen per jaar voor je volledige ontspanning. - Collegiale en moderne sfeer
We spreken U en zo houden we het bij de hiërarchie - heel vlak, met korte besluitvormingsprocessen. In ons moderne pand zijn de voorwaarden ideaal voor een moderne digitale werkplek. Papierloos, voorzien van airconditioning en altijd met de nieuwste werkapparatuur zoals UltraWide-schermen, Lenovo-notebooks en iPhones. - Zeker gezond
Na het werk je hoofd leegmaken met je droom-e-bike - bij ons mogelijk met bedrijfsfietsleasing. Maar we werken ook samen om ervoor te zorgen dat uw werkplek wordt aangepast aan uw ergonomische behoeften. Daarnaast ondersteunen we je met gezondheidsprogramma's en denken we mee over de toekomst met een bedrijfspensioenregeling. - Nog veel meer EXTRA'S
want dat is niet alles! Om ervoor te zorgen dat u niet te veel hoeft te lezen, zijn hier nog een paar voordelen voor u: Medewerkerslounge met speelautomaat, koffie, thee, water en vers fruit, medewerkersterras - ideaal in de zomer, bedrijfsevenementen op elk moment van de dag jaar of een borrel na het werk, ideale ligging in het Maintal van Schweinfurt de A70 en openbaar vervoer, personeelskortingen voor producten voor persoonlijk gebruik en last but not least - uw individuele mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en aangepaste bijscholing.
Het kan zo doorgaan
We vinden het erg leuk om van je te lezen! U stuurt uw sollicitatie best via ons online formulier.
En als je vragen hebt, kun je Katja en Sonja van People & Culture mailen [e-mail beveiligd] of telefonisch op 09721-6469454.
Magazijnlogistiek specialist met opleidingscertificaat (m/v/d)
Fulltime met 40 uur per week op de locatie Schweinfurt.
Wil jij meehelpen de duurzaamheid van IT en de toekomst van onze omgeving vorm te geven? Word dan onderdeel van iets groots in ons team!
Je hoort dat te weten
We zijn buitengewoon, modern, persoonlijk. We zijn geen blits en doen al meer dan 25 jaar dagelijks ons best om elk gebruikt IT-toestel een nieuw leven te geven, meer dan 100.000 keer per jaar. Zo ontvangen klanten over de hele wereld technologie als nieuw, en dat tegen zeer aantrekkelijke prijzen. IT-remarketing is duurzaam en draagt actief bij aan de bescherming van het milieu - en omdat we het zo goed doen, zijn we een klimaatneutraal bedrijf en een van de minder dan 60 door Microsoft geautoriseerde Refurbishers wereldwijd.
Zo steun je ons team
- Je bent een belangrijke speler in de gehele logistiek
- Met onze zij- en frontheftrucks raas je door de gangpaden van de hoge stelling
- Je laadt en lost leveringen van expediteurs en pakketdienstverleners
- Je pickt de dagelijkse bestellingen met onze gebruikte IT-goederen
- Je verpakt en verzendt zowel pakket- als vrachtorders met vertrouwen
- Je begeleidt de opleiding van onze stagiaires en bereidt ze zo goed mogelijk voor op het dagelijkse werk
- Met toetsenbord en muis navigeer je moeiteloos door ons goederenboekingssysteem
Je neemt dat mee
Je kunt een leerling opleiden, hebt ervaring in de logistieke omgeving en in magazijnbeheer en dankzij jouw heftruckcertificaat moeiteloos diverse industriële trucks door de magazijnlengte kan verplaatsen om elke dag met een goed humeur pakketten en vracht te versturen? Dan zou jij binnenkort deel uit kunnen maken van ons team.
Daar kunt u zich bij ons op verheugen
Werktijd is levenslang – Om dit voor u zo aangenaam mogelijk te maken, bieden wij u:
- Attractieven Gehalt
Geld is niet alles, maar het is wel een belangrijke factor bij het wisselen of starten van een nieuwe baan. Wij gaan uit van locatiegebonden prestatiebeloning, waarin je zelf nog kunt groeien. Natuurlijk hebben we nog steeds maandelijkse brandstof- of winkelbonnen voor je klaarliggen. - Werk-privé voordeel
In overleg met onze teamleden in het technologiecentrum en logistiek starten we om 07.00 uur en eindigt jouw spannende werkdag om 15.30 uur. We hebben geen weekendwerk en zijn erg voorzichtig met regelmatige werktijden en overwerk is een vreemd woord. Zo blijft er genoeg tijd over voor je privéleven en hobby's. Daarnaast krijg je bij ons 28 vakantiedagen per jaar voor je volledige ontspanning. - Collegiale en moderne sfeer
We spreken U en zo houden we het bij de hiërarchie - heel vlak, met korte besluitvormingsprocessen. In ons moderne pand zijn de voorwaarden ideaal voor een moderne digitale werkplek. Papierloos, voorzien van airconditioning en altijd met de nieuwste werkapparatuur zoals UltraWide-schermen, Lenovo-notebooks en iPhones. - Zeker gezond
Na het werk je hoofd leegmaken met je droom-e-bike - bij ons mogelijk met bedrijfsfietsleasing. Maar we werken ook samen om ervoor te zorgen dat uw werkplek wordt aangepast aan uw ergonomische behoeften. Daarnaast ondersteunen we je met gezondheidsprogramma's en denken we mee over de toekomst met een bedrijfspensioenregeling. - Nog veel meer EXTRA'S
want dat is niet alles! Om ervoor te zorgen dat u niet te veel hoeft te lezen, zijn hier nog een paar voordelen voor u: Medewerkerslounge met speelautomaat, koffie, thee, water en vers fruit, medewerkersterras - ideaal in de zomer, bedrijfsevenementen op elk moment van de dag jaar of een borrel na het werk, ideale ligging in het Maintal van Schweinfurt de A70 en openbaar vervoer, personeelskortingen voor producten voor persoonlijk gebruik en last but not least - uw individuele mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en aangepaste bijscholing.
Het kan zo doorgaan
We vinden het erg leuk om van je te lezen! U stuurt uw sollicitatie best via ons online formulier.
En als je vragen hebt, kun je Katja en Sonja van People & Culture mailen [e-mail beveiligd] of telefonisch op 09721-6469454.
Medewerker IT (technische) verwerking (m/v/x)
Fulltime met 40 uur per week op de locatie Schweinfurt.
Wil jij meehelpen de duurzaamheid van IT en de toekomst van onze omgeving vorm te geven? Word dan onderdeel van iets groots in ons team!
Je hoort dat te weten
We zijn buitengewoon, modern, persoonlijk. We zijn geen blits en doen al meer dan 25 jaar dagelijks ons best om elk gebruikt IT-toestel een nieuw leven te geven, meer dan 100.000 keer per jaar. Zo ontvangen klanten over de hele wereld technologie als nieuw, en dat tegen zeer aantrekkelijke prijzen. IT-remarketing is duurzaam en draagt actief bij aan de bescherming van het milieu - en omdat we het zo goed doen, zijn we een klimaatneutraal bedrijf en een van de minder dan 60 door Microsoft geautoriseerde Refurbishers wereldwijd.
Zo steun je ons team
- Je bent een belangrijke speler als het gaat om het ombouwen van IT-hardware.
- Je vindt het leuk om de apparaten op een hoogwaardige manier klaar te maken.
- Je kunt je vaardigheid en je precieze oog effectief inzetten op de apparaten en bijdragen aan de hoge kwaliteitsstandaard.
- Je vindt het leuk om met de interface-afdelingen te communiceren en actief mee te denken in het productieproces en dit continu te verbeteren.
- Je test en installeert zelfstandig toestellen volgens onze bedrijfsstandaard en interne specificaties.
- Je werkt graag in teamverband en met collega's.
- Je leeft het idee van duurzaamheid na en wilt dat elk toestel onze klanten in perfecte staat bereikt.
Je neemt dat mee
Je vindt het leuk om te zien hoe de apparaten worden verwerkt tot een premium product en op een hoogwaardige manier worden verpakt. Je brengt een goede oog-handcoördinatie en fijne motoriek mee. Dan zou jij binnenkort deel uit kunnen maken van ons team
Daar kunt u zich bij ons op verheugen
Werktijd is levenslang – Om dit voor u zo aangenaam mogelijk te maken, bieden wij u:
- Stevige prestatiebeloning
Geld is niet alles, maar het is wel een belangrijke factor bij het wisselen of starten van een nieuwe baan. Wij gaan uit van locatiegebonden prestatiebeloning, waarin je zelf nog kunt groeien. Natuurlijk hebben we nog steeds maandelijkse brandstof- of winkelbonnen voor je klaarliggen. - Werk-privé voordeel
In overleg met onze teamleden in het technologiecentrum en logistiek starten we om 07.00 uur en eindigt jouw spannende werkdag om 15.30 uur. We hebben geen weekendwerk en zijn erg voorzichtig met regelmatige werktijden en overwerk is een vreemd woord. Zo blijft er genoeg tijd over voor je privéleven en hobby's. Daarnaast krijg je bij ons 28 vakantiedagen per jaar voor je volledige ontspanning. - Collegiale en moderne sfeer
We spreken U en zo houden we het bij de hiërarchie - heel vlak, met korte besluitvormingsprocessen. In ons moderne pand zijn de voorwaarden ideaal voor een moderne digitale werkplek. Papierloos, voorzien van airconditioning en altijd met de nieuwste werkapparatuur zoals UltraWide-schermen, Lenovo-notebooks en iPhones. - Zeker gezond
Na het werk je hoofd leegmaken met je droom-e-bike - bij ons mogelijk met bedrijfsfietsleasing. Maar we werken ook samen om ervoor te zorgen dat uw werkplek wordt aangepast aan uw ergonomische behoeften. Daarnaast ondersteunen we je met gezondheidsprogramma's en denken we mee over de toekomst met een bedrijfspensioenregeling. - Nog veel meer EXTRA'S
want dat is niet alles! Om ervoor te zorgen dat u niet te veel hoeft te lezen, zijn hier nog een paar voordelen voor u: Medewerkerslounge met speelautomaat, koffie, thee, water en vers fruit, medewerkersterras - ideaal in de zomer, bedrijfsevenementen op elk moment van de dag jaar of een borrel na het werk, ideale ligging in het Maintal van Schweinfurt de A70 en openbaar vervoer, personeelskortingen voor producten voor persoonlijk gebruik en last but not least - uw individuele mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en aangepaste bijscholing.
Het kan zo doorgaan
We vinden het erg leuk om van je te lezen! U stuurt uw sollicitatie best via ons online formulier.
En als je vragen hebt, kun je Katja en Sonja van People & Culture mailen [e-mail beveiligd] of telefonisch op 09721-6469454.
Accountmanager Verkoop(m/v/d)
Fulltime met 40 uur per week op de locatie Schweinfurt.
Wil jij meehelpen de duurzaamheid van IT en de toekomst van onze omgeving vorm te geven? Word dan onderdeel van iets groots in ons team!
Je hoort dat te weten
We zijn buitengewoon, modern, persoonlijk. We zijn geen blits en doen al meer dan 25 jaar dagelijks ons best om elk gebruikt IT-toestel een nieuw leven te geven, meer dan 100.000 keer per jaar. Zo ontvangen klanten over de hele wereld technologie als nieuw, en dat tegen zeer aantrekkelijke prijzen. IT-remarketing is duurzaam en draagt actief bij aan de bescherming van het milieu - en omdat we het zo goed doen, zijn we een klimaatneutraal bedrijf en een van de minder dan 60 door Microsoft geautoriseerde Refurbishers wereldwijd.
Zo steun je ons team
- Acquisitie van nieuwe klanten door middel van telefonische acquisitie, netwerken en incidentele bezoeken ter plaatse
- Advies en ondersteuning voor bestaande klanten en ontwikkeling van oplossingen voor hun behoeften
- Maken van klantgerichte aanbiedingen
- Opbouwen en onderhouden van relaties met klanten en partners
- Marktobservatie en analyse van trends en ontwikkelingen op verkoopgebied
Je neemt dat mee
Als accountmanager (verkoop) best du verantwoordelijk voor de acquisitie van nieuwe klanten en het ondersteunen en adviseren van bestaande klanten. Het doel is om het bedrijf te ondersteunen door producten en diensten te verkopen en zaken te promoten.
- Afgeronde commerciële opleiding of vergelijkbare opleiding
- Ervaring in de verkoop, bij voorkeur in de B2B-sector
- Uitstekende communicatieve en onderhandelingsvaardigheden
- Analytisch denken en oplossingsgerichtheid
- Doelgerichte manier van werken en zelfwerkzaamheid
- Goede kennis van de gangbare MS Office programma's
Daar kunt u zich bij ons op verheugen
Werktijd is levenslang – Om dit voor u zo aangenaam mogelijk te maken, bieden wij u:
- Hoog vast salaris en provisie
Om ervoor te zorgen dat je in goede en slechte tijden goed presteert, beloven we je een degelijk basissalaris. Maar aangezien elke medewerker in de verkoop ook van de uitdaging houdt, zijn er maand na maand extra commissies voor uw successen. Natuurlijk hebben we nog steeds maandelijkse brandstof- of winkelbonnen voor je klaarliggen. - Integratie van werk en privéleven
We bieden je niet alleen flexibele werktijden (flexwerktijdmodel), maar ook de vele mogelijkheden van thuiswerken. Naast je werkdagen op kantoor kun je ook flexibel werken vanuit andere locaties. Daarnaast krijg je bij ons 28 vakantiedagen per jaar voor je volledige ontspanning. - Collegiale en moderne sfeer
We spreken U en zo houden we het bij de hiërarchie - heel vlak, met korte besluitvormingsprocessen. In ons moderne pand zijn de voorwaarden ideaal voor een moderne digitale werkplek. Papierloos, voorzien van airconditioning en altijd met de nieuwste werkapparatuur zoals UltraWide-schermen, Lenovo-notebooks en iPhones. - Zeker gezond
Na het werk je hoofd leegmaken met je droom-e-bike - bij ons mogelijk met bedrijfsfietsleasing. Maar we werken ook samen om ervoor te zorgen dat uw werkplek wordt aangepast aan uw ergonomische behoeften. Daarnaast ondersteunen we je met gezondheidsprogramma's en denken we mee over de toekomst met een bedrijfspensioenregeling. - Nog veel meer EXTRA'S
want dat is niet alles! Om ervoor te zorgen dat u niet te veel hoeft te lezen, zijn hier nog een paar voordelen voor u: Medewerkerslounge met speelautomaat, koffie, thee, water en vers fruit, medewerkersterras - ideaal in de zomer, bedrijfsevenementen op elk moment van de dag jaar of een borrel na het werk, ideale ligging in het Maintal van Schweinfurt de A70 en openbaar vervoer, personeelskortingen voor producten voor persoonlijk gebruik en last but not least - uw individuele mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en aangepaste bijscholing.
Het kan zo doorgaan
We vinden het erg leuk om van je te lezen! U stuurt uw sollicitatie best via ons online formulier.
En als je vragen hebt, kun je Katja en Sonja van People & Culture mailen [e-mail beveiligd] of telefonisch op 09721-6469454.
Accountmanager Inkoop (m/v/d)
Fulltime met 40 uur per week op de locatie Schweinfurt.
Wil jij meehelpen de duurzaamheid van IT en de toekomst van onze omgeving vorm te geven? Word dan onderdeel van iets groots in ons team!
Je hoort dat te weten
We zijn buitengewoon, modern, persoonlijk. We zijn geen blits en doen al meer dan 25 jaar dagelijks ons best om elk gebruikt IT-toestel een nieuw leven te geven, meer dan 100.000 keer per jaar. Zo ontvangen klanten over de hele wereld technologie als nieuw, en dat tegen zeer aantrekkelijke prijzen. IT-remarketing is duurzaam en draagt actief bij aan de bescherming van het milieu - en omdat we het zo goed doen, zijn we een klimaatneutraal bedrijf en een van de minder dan 60 door Microsoft geautoriseerde Refurbishers wereldwijd.
Zo steun je ons team
- Identificatie van leveranciers en leveranciersbeoordeling op basis van criteria zoals kwaliteit, prijs en levertijd
- Onderhandelen over contracten en afspraken met leveranciers
- Bewaken van leverdata en coördineren van leveringen
- Supply chain optimalisatie door consolidatie van leveranciers en procesverbeteringen
Je neemt dat mee
Als Accountmanager (Inkoop) ben je verantwoordelijk voor de inkoop van producten en diensten die nodig zijn voor het bedrijf. Het doel is om de supply chain te optimaliseren en de kosten te minimaliseren terwijl de kwaliteit van de ingekochte producten en diensten op een hoog niveau blijft.
- Afgeronde commerciële opleiding of vergelijkbare opleiding
- Ervaring in de verkoop, bij voorkeur in de B2B-sector
- Uitstekende communicatieve en onderhandelingsvaardigheden
- Analytisch denken en oplossingsgerichtheid
- Doelgerichte manier van werken en zelfwerkzaamheid
Daar kunt u zich bij ons op verheugen
Werktijd is levenslang – Om dit voor u zo aangenaam mogelijk te maken, bieden wij u:
- Attractieven Gehalt
Geld is niet alles, maar het is wel een belangrijke factor bij het wisselen of starten van een nieuwe baan. Wij gaan uit van een prestatieafhankelijke verloning die past bij de locatie, waarin je zelf nog kunt groeien door bijvoorbeeld nieuwe projectklanten binnen te halen, extra verantwoordelijkheden en taken op je te nemen en jezelf daarmee onmisbaar te maken voor ons. Natuurlijk hebben we nog steeds maandelijkse brandstof- of winkelbonnen voor je klaarliggen. - Integratie van werk en privéleven
We bieden je niet alleen flexibele werktijden (flexwerktijdmodel), maar ook de vele mogelijkheden van thuiswerken. Naast je werkdagen op kantoor kun je ook flexibel werken vanuit andere locaties. Daarnaast krijg je bij ons 28 vakantiedagen per jaar voor je volledige ontspanning. - Collegiale en moderne sfeer
We spreken U en zo houden we het bij de hiërarchie - heel vlak, met korte besluitvormingsprocessen. In ons moderne pand zijn de voorwaarden ideaal voor een moderne digitale werkplek. Papierloos, voorzien van airconditioning en altijd met de nieuwste werkapparatuur zoals UltraWide-schermen, Lenovo-notebooks en iPhones. - Zeker gezond
Na het werk je hoofd leegmaken met je droom-e-bike - bij ons mogelijk met bedrijfsfietsleasing. Maar we werken ook samen om ervoor te zorgen dat uw werkplek wordt aangepast aan uw ergonomische behoeften. Daarnaast ondersteunen we je met gezondheidsprogramma's en denken we mee over de toekomst met een bedrijfspensioenregeling. - Nog veel meer EXTRA'S
want dat is niet alles! Om ervoor te zorgen dat u niet te veel hoeft te lezen, zijn hier nog een paar voordelen voor u: Medewerkerslounge met speelautomaat, koffie, thee, water en vers fruit, medewerkersterras - ideaal in de zomer, bedrijfsevenementen op elk moment van de dag jaar of een borrel na het werk, ideale ligging in het Maintal van Schweinfurt de A70 en openbaar vervoer, personeelskortingen voor producten voor persoonlijk gebruik en last but not least - uw individuele mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en aangepaste bijscholing.
Het kan zo doorgaan
We vinden het erg leuk om van je te lezen! U stuurt uw sollicitatie best via ons online formulier.
En als je vragen hebt, kun je Katja en Sonja van People & Culture mailen [e-mail beveiligd] of telefonisch op 09721-6469454.
E-Commerce Manager (m/v/d)
In voltijds met 40 uur per week of op aanvraag in Deeltijds op de site van Schweinfurt.
Wil jij meehelpen de duurzaamheid van IT en de toekomst van onze omgeving vorm te geven? Word dan onderdeel van iets groots in ons team!
Je hoort dat te weten
We zijn buitengewoon, modern, persoonlijk. We zijn geen blits en doen al meer dan 25 jaar dagelijks ons best om elk gebruikt IT-toestel een nieuw leven te geven, meer dan 100.000 keer per jaar. Zo ontvangen klanten over de hele wereld technologie als nieuw, en dat tegen zeer aantrekkelijke prijzen. IT-remarketing is duurzaam en draagt actief bij aan de bescherming van het milieu - en omdat we het zo goed doen, zijn we een klimaatneutraal bedrijf en een van de minder dan 60 door Microsoft geautoriseerde Refurbishers wereldwijd.
Zo steun je ons team
- Ontwikkeling en implementatie van e-commerce strategieën en campagnes
- Verantwoordelijk voor online verkoop, inclusief optimalisatie van conversieratio's en klantlevenscyclus
- Planning en uitvoering van online marketingactiviteiten, waaronder zoekmachinemarketing, display-advertenties, social media-marketing en e-mailmarketing
- Bewaken van e-commerceprestaties en identificeren van groeimogelijkheden
- Verantwoordelijk voor de ontwikkeling en het onderhoud van de e-commerce website, inclusief de lay-out, inhoud en navigatie
- Opstellen van business cases en ROI analyses voor nieuwe e-commerce projecten
- Controle en coördinatie van interne en externe middelen zoals ontwikkelaars, ontwerpers en bureaus
- Identificatie van doelgroepen en ontwikkeling van op maat gemaakte e-commerce strategieën
- Nauwe samenwerking met andere afdelingen zoals verkoop en inkoop
Je neemt dat mee
Wij zijn op zoek naar een E-commerce Manager, die ons nieuwe online shop-project leidt en ondersteund bij de ontwikkeling en implementatie van e-commerce strategieën en campagnes. Jij bent verantwoordelijk voor het optimaliseren en vergroten van de online verkoop, het verbeteren van de gebruikerservaring en het maximaliseren van de verkoop via alle online verkoopkanalen.
- Universitair diploma in marketing, bedrijfskunde of vergelijkbaar
- Meerdere jaren ervaring in e-commerce, bij voorkeur in de IT- of software-industrie
- Ervaring met het plannen en uitvoeren van e-commerce strategieën en campagnes
- Mogelijkheid om e-commercegegevens te analyseren en prestatierapporten te genereren
- Sterke kennis van online marketingkanalen zoals zoekmachinemarketing, display-advertenties, socialemediamarketing en e-mailmarketing
- Ervaring met het werken met ontwikkelaars, ontwerpers en bureaus
- Projectmanagement en organisatorische vaardigheden
- Creativiteit en het vermogen om met innovatieve e-commerce-ideeën te komen
- Zeer goede communicatieve vaardigheden
Daar kunt u zich bij ons op verheugen
Werktijd is levenslang – Om dit voor u zo aangenaam mogelijk te maken, bieden wij u:
- Attractieven Gehalt
Geld is niet alles, maar het is wel een belangrijke factor bij het wisselen of starten van een nieuwe baan. Wij gaan uit van een prestatieafhankelijke verloning die past bij de locatie, waarin je zelf nog kunt groeien door bijvoorbeeld nieuwe projectklanten binnen te halen, extra verantwoordelijkheden en taken op je te nemen en jezelf daarmee onmisbaar te maken voor ons. Natuurlijk hebben we nog steeds maandelijkse brandstof- of winkelbonnen voor je klaarliggen. - Integratie van werk en privéleven
We bieden je niet alleen flexibele werktijden (flexwerktijdmodel), maar ook de vele mogelijkheden van thuiswerken. Naast je werkdagen op kantoor kun je ook flexibel werken vanuit andere locaties. Daarnaast krijg je bij ons 28 vakantiedagen per jaar voor je volledige ontspanning. - Collegiale en moderne sfeer
We spreken U en zo houden we het bij de hiërarchie - heel vlak, met korte besluitvormingsprocessen. In ons moderne pand zijn de voorwaarden ideaal voor een moderne digitale werkplek. Papierloos, voorzien van airconditioning en altijd met de nieuwste werkapparatuur zoals UltraWide-schermen, Lenovo-notebooks en iPhones. - Zeker gezond
Na het werk je hoofd leegmaken met je droom-e-bike - bij ons mogelijk met bedrijfsfietsleasing. Maar we werken ook samen om ervoor te zorgen dat uw werkplek wordt aangepast aan uw ergonomische behoeften. Daarnaast ondersteunen we je met gezondheidsprogramma's en denken we mee over de toekomst met een bedrijfspensioenregeling. - Nog veel meer EXTRA'S
want dat is niet alles! Om ervoor te zorgen dat u niet te veel hoeft te lezen, zijn hier nog een paar voordelen voor u: Medewerkerslounge met speelautomaat, koffie, thee, water en vers fruit, medewerkersterras - ideaal in de zomer, bedrijfsevenementen op elk moment van de dag jaar of een borrel na het werk, ideale ligging in het Maintal van Schweinfurt de A70 en openbaar vervoer, personeelskortingen voor producten voor persoonlijk gebruik en last but not least - uw individuele mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en aangepaste bijscholing.
Het kan zo doorgaan
We vinden het erg leuk om van je te lezen! U stuurt uw sollicitatie best via ons online formulier.
En als je vragen hebt, kun je Katja en Sonja van People & Culture mailen [e-mail beveiligd] of telefonisch op 09721-6469454.
Marketing Manager (m/v/d)
In voltijds met 40 uur per week of op aanvraag in Deeltijds op de site van Schweinfurt.
Wil jij meehelpen de duurzaamheid van IT en de toekomst van onze omgeving vorm te geven? Word dan onderdeel van iets groots in ons team!
Je hoort dat te weten
We zijn buitengewoon, modern, persoonlijk. We zijn geen blits en doen al meer dan 25 jaar dagelijks ons best om elk gebruikt IT-toestel een nieuw leven te geven, meer dan 100.000 keer per jaar. Zo ontvangen klanten over de hele wereld technologie als nieuw, en dat tegen zeer aantrekkelijke prijzen. IT-remarketing is duurzaam en draagt actief bij aan de bescherming van het milieu - en omdat we het zo goed doen, zijn we een klimaatneutraal bedrijf en een van de minder dan 60 door Microsoft geautoriseerde Refurbishers wereldwijd.
Zo steun je ons team
- Je plant en coördineert projecten van het marketinggebied naar zowel interne functies als externe dienstverleners en maak rapporten.
- Je bouwt de merken bb-net en tecXL verder uit door alle relevante toe te voegen maakt gebruik van sociale platforms en daarnaast neem je de planning, inhoud en grafische uitvoering in beeld en video voor je rekening.
- je bent in de public relations Schrijver en de spreekbuis van het bedrijf.
- websites en bestemmingspagina's worden door jou afgestemd met externe dienstverleners en worden zelfstandig update- en onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd.
- E-mail- en nieuwsbriefmarketing zijn voor ons van groot belang. Met jouw ideeën ondersteun je ons bij het ontwikkelen van een nog succesvoller medium.
Je neemt dat mee
Heb je een opleiding of diploma in marketing? Dat zou perfect zijn, maar ook carrièrewisselaars met beroepservaring zijn van harte welkom! Daarnaast ben je creatief en zeer zelfstandig om je projecten, websites en sociale platformen te exploiteren en succesvol uit te voeren en uit te bouwen. Jouw kennis van het omgaan met software en cloudplatformen op het gebied van grafische en videobewerking geeft onze beelden een geweldige uitstraling met behulp van onze CI. Door je goede kennis van het Duits en je gevoel voor de taal kun je gemakkelijk over bb-net schrijven en mooie verhalen vertellen.
Daar kunt u zich bij ons op verheugen
Werktijd is levenslang – Om dit voor u zo aangenaam mogelijk te maken, bieden wij u:
- Attractieven Gehalt
Geld is niet alles, maar het is wel een belangrijke factor bij het wisselen of starten van een nieuwe baan. Wij gaan uit van een prestatieafhankelijke verloning die past bij de locatie, waarin je zelf nog kunt groeien door bijvoorbeeld nieuwe projectklanten binnen te halen, extra verantwoordelijkheden en taken op je te nemen en jezelf daarmee onmisbaar te maken voor ons. Natuurlijk hebben we nog steeds maandelijkse brandstof- of winkelbonnen voor je klaarliggen. - Integratie van werk en privéleven
We bieden je niet alleen flexibele werktijden (flexwerktijdmodel), maar ook de vele mogelijkheden van thuiswerken. Naast je werkdagen op kantoor kun je ook flexibel werken vanuit andere locaties. Daarnaast krijg je bij ons 28 vakantiedagen per jaar voor je volledige ontspanning. - Collegiale en moderne sfeer
We spreken U en zo houden we het bij de hiërarchie - heel vlak, met korte besluitvormingsprocessen. In ons moderne pand zijn de voorwaarden ideaal voor een moderne digitale werkplek. Papierloos, voorzien van airconditioning en altijd met de nieuwste werkapparatuur zoals UltraWide-schermen, Lenovo-notebooks en iPhones. - Zeker gezond
Na het werk je hoofd leegmaken met je droom-e-bike - bij ons mogelijk met bedrijfsfietsleasing. Maar we werken ook samen om ervoor te zorgen dat uw werkplek wordt aangepast aan uw ergonomische behoeften. Daarnaast ondersteunen we je met gezondheidsprogramma's en denken we mee over de toekomst met een bedrijfspensioenregeling. - Nog veel meer EXTRA'S
want dat is niet alles! Om ervoor te zorgen dat u niet te veel hoeft te lezen, zijn hier nog een paar voordelen voor u: Medewerkerslounge met speelautomaat, koffie, thee, water en vers fruit, medewerkersterras - ideaal in de zomer, bedrijfsevenementen op elk moment van de dag jaar of een borrel na het werk, ideale ligging in het Maintal van Schweinfurt de A70 en openbaar vervoer, personeelskortingen voor producten voor persoonlijk gebruik en last but not least - uw individuele mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en aangepaste bijscholing.
Het kan zo doorgaan
We vinden het erg leuk om van je te lezen! U stuurt uw sollicitatie best via ons online formulier.
En als je vragen hebt, kun je Katja en Sonja van People & Culture mailen [e-mail beveiligd] of telefonisch op 09721-6469454.
op de aanvraag,
klaar gaan!
Wat is de toestemming voor de aanvragerspool?
Mocht mijn sollicitatie voorlopig niet succesvol zijn, dan geef ik bb-net media GmbH toestemming om mijn persoonlijke gegevens, die ik tijdens het sollicitatieproces heb verstrekt (bijv. in de begeleidende brief, curriculum vitae, certificaten, sollicitatiegesprekken), op te slaan op de einde van de specifieke Aanvraagprocedure scheelt ook. Ik ga ermee akkoord dat het bedrijf deze informatie alleen zal gebruiken om later contact met mij op te nemen als ik in aanmerking zou komen voor een andere functie. Ik kan deze toestemming op elk moment intrekken. In dit geval worden mijn gegevens onmiddellijk verwijderd in overeenstemming met de bepalingen van onze informatie over gegevensbescherming voor sollicitanten.
Wat gebeurt er met mijn gegevens?
Ons team People & Culture beoordeelt uw aanvraag in overleg met de desbetreffende verantwoordelijke. Meer informatie over het gebruik van persoonsgegevens door bb-net vindt u in onze Privacy-informatie. Alle ingezonden persoonsgegevens vallen onder de gegevensbescherming en zullen vertrouwelijk worden behandeld. Uw aanvraag wordt opgeslagen in een gebied met beperkte toegang in ons interne systeem.